Termosistem fatada

Revin dupa o pauza ceva mai lunga cu noi imagini.
Odata cu terminarea zapezilor am inceput si un nou proiect in timpul meu liber: Izolarea si tencuirea casei.

Desi e o munca destul de solicitanta, mai ales pentru o singura persoana, am decis sa ma aventurez. Costul manoperei si lipsa de profesionisti (la un pret rezonabil) au fost determinante.

Dupa un studiu foarte aprofundat in ceea ce priveste necesarul de confort termic al casei am decis sa achizitionez materialele necesare inca din iarna.
Recunosc ca studiul de care am zis mai sus mi-a cam dat batai de cap datorita faptului ca trebuie luate in calcul foarte multe variabile. Arhitectura casei, volum de incalzit, tip de zidarie, zona climaterica, zona eoliana, incadrare zonala, destinatia spatiului de incalzit, tip instalatie incalzire si multe, multe altele care nici macar nu credeam ca pot fi luate in calcul, transformate in cifre au dus la rezultatul acestui studiu.

Asadar, pentru o suprafata de 160 mp de acoperit (suprafata totala a peretilor exteriori minus ferestre, usi) am achizitionat:
- polistiren expandat EPS 16 BASF de 5 cm grosime
- spuma poliuretanica pentru lipit polistiren Ceresit CT 84 (e un pic mai scump decat alte produse similare insa face toti banii)
- spuma poliuretanica de montaj (pentru umplerea spatiilor dintre caramizi)
- dibluri de polistiren (ciupercile pentru fixare mecanica)
- plasa de armare 14 g/mp
- adeziv si masa de spaclu HASIT
- tinci
- scule (mistrie, cancioc, drisca, spacluri, cutere, boloboc, spirale, etc.)

Cost TOTAL: aprox. 3000 lei

Momentan am reusit sa termin un perete (fara vopsire) intr-un timp de 2 saptamani. Am lucrat in week-end-uri si dupa program (ora 18,30) pana la lasarea serii.

Concluzie.
Volum mare de munca. Trebuie o echipa de cel putin 2 persoane pentru a economisi foarte mult timp si mai ales efort.

Ca rezultat, cu speranta de a nu fi subiectiv, a iesit excelent.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.