Dupa inca 2 luni ...

In sfarsit pot posta poze noi cu casa mea deoarece acum are ferestre.
O intreaga poveste mai am de spus cu privire la geamuri dar o sa ma rezum la cateva cuvinte.
Ferestrele sunt din tamplarie PVC Rehau (imitatie lemn de nuc), feronerie GU, geam Guardian cu efect reflexiv (Dual Protect) cica din Anglia (nu scrie nicaieri asa ca trebuie sa ii cred pe cuvant pe vanzatori), glafuri exterioare si interioare ca acesorii. Le-am achizitionat de la Aplast pentru ca am auzit ca au cea mai moderna fabrica din Romania insa nu va sfatuiesc sa contractati ceva de la ei. Probabil ca vreun fraier (daca nu ma insel se numeste Dragos Paun) a investit o caruta de bani in linia de fabricatie de la Ceptura dar este nevoit sa lucreze cu romani. Ca rezultat Aplastul e cu logistica la pamant. Habar nu au ce produse vand. Habar nu au la ce colegi sa apeleze pentru cea mai mica informatie. Habar nu au ce, cand si cum trebuie sa livreze la un simplu client care sa fie multumit si care le poate aduce alti clienti, adica bani.
In fine .... am inceput sa ma incing :)) ....
Revin la casa mea, implicit la costuri:
TOTAL tamplarie (10 deschideri ) - 9200 lei adica 2150 euro.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.